Vinn en brandsläckare

   
Så här inför helgen drar jag igång en tävling här på bloggen! Du chansen att vinna en brandsläckare som jag designat mönstret på i (samarbete med ICA Försäkringar).

Enligt statistik från Myndigheten för samhällsskydd och beredskap är köket den vanligaste startplatsen för bränder – och spisen är en vanlig brandorsak. Trots att tre av fyra känner till att de flesta bränderna startar i köket är det bara 16 procent som har en brandsläckare i köket (enligt undersökning av Novus på uppdrag av ICA). En brandsläckare i köket kan släcka mindre bränder och bidrar till att skapa ett tryggare kök.

Tävlingen är nu avslutad. Grattis till Anna Nordin! Skicka ett mail med din adress till camillasnyahem@hotmail.com så skickar ICA Försäkringar brandsläckaren till dig. 

 
Vinsten gäller en 2-kilos pulversläckare i designen du ser på bild ovan. Vinnaren utses av mig och ICA Försäkring och tävlingen avslutas fredagen den 8 april kl. 23.00. Beslutet kan inte överklagas. 
LYCKA TILL! 🙂

Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Vinn en brandsläckare

  1. Ethel Gustafsson skriver:

    Älskar naturen. Så jag skulle ha fina trädgrenar med några vackra fåglar på. Skulle nog bli lite fantasifåglar i rosa och vitt på grenar med gröna blad.

  2. Fru P skriver:

    Jag hade nog designat den i en svart och vit enkel design så den ändå syns för den som inte hittar i hemmet men ändå matchar med de flesta tapeter och så. Hoppas dock verkligen på att vinna denna snygging som skulle passa perfekt i vår hall!

  3. Erika Nylund skriver:

    Så snygg! Skulle passa utmärkt hos mig😍

  4. Therese skriver:

    Jag hade försökt få till ett fototryck på mina barn 😉 men skulle gärna vinna denna som skulle få pryda övervåningen. Vi älskar naturen och denna skulle passa perfekt.

  5. Anna Nordin skriver:

    Så vacker design du har gjort! Jag älskar havet, så jag hade designat ett korallrev. Dels att jag älskar korallrev, dels att den lär synas eftersom den är full av vackra färger, men också att korallrev är livsnödvändiga, precis som en brandsläckare kan vara om oturen är framme. Jag behöver verkligen skaffa mig en brandsläckare, för mina katter vet hur man sätter på spisen (men inte hur man stänger av).

  6. skruttansvarld skriver:

    Jag gillar ju fotografering och då speciellt arkitektur av olika slag, antingen bilder på hela konstruktioner/byggnader eller fragment av dessa. Min design hade varit ett foto i svartvitt som avbildade just detta. Då blir brandsläckaren som ett fotoprint och passar in i hemmet som en snygg inredningsdetalj😊

  7. Linda Lindh skriver:

    Jag vill ha en stilren brandsläckare och den ska vara placerad i vårt lantliga kök. Därför vill jag ha den vit. Men för att den ska synas tydligt (och ändå smälta in) vill jag ha vinröda spriralvridna tunna ränder på den. Nästan som en polkagris, fast väldigt smala ränder.
    Linda Lindh

  8. ANNIKA GUSTAFSSON skriver:

    Jag älskar naturen och har massor av björkar utanför …därför ska den matcha utsikten från våra fönster.Alltså som en björkstam.Design i tiden som håller i längden både färgmässigt och stilmässigt.

  9. Julia skriver:

    Jag hade designat min med vit bakgrund och lackerade vertikala silvriga ränder i blandade tjocklekar! Men måste säga att din är suuupersnygg 🙂

  10. Karin skriver:

    Åh vilken supervinst. Jag älskar naturen så om jag själv skulle designa en brandsläckare skulle den vara vit i färgen med blommor i dova färger. Jag tänker mig en klematis som klättrar upp och runt brandsläckaren. Skulle passa perfekt i vårt snart färdigrenoverade kök där vi har en kamin i anslutning.

  11. Emma F skriver:

    Wow.. Denna brandsläckaren skulle jag med glädje ha framme, så fin! Hade jag fått designa min egen hade jag vilja ha en klätterros, som slingrar sig runt släckaren .. med mkt gröööna blad!

  12. sandralinneas skriver:

    Vilken fin brandsläckare! Jag hade inte haft något emot att vinna den!

    För mig känns det viktigt att en brandsläckare inte stjäl uppmärksamheten i ett rum utan att den bara finns där om den skulle behövas. Just nu bor jag för första gången i mitt liv i en lägenhet med bara vita väggar och därför skulle brandsläckaren fått en vit botten så den kan smälta in mot väggarna. Sedan har jag fastnat för den här koppar- och mässingstrenden som rått på sistone, så handtaget hade kunnat få vara kopparfärgat.

    (Eller också hade jag valt ett grönskande motiv precis som du eftersom det är ett av mina bästa sätt att skapa hemtrevnadskänsla; jag frossar i blommor på fönsterbrädor, hyllor och andra ytor hemma. Kanske en rödblommig pelargon passat lite extra bra mot den vita bakgrunden?)

Kommentera

