Sommarens Plaza Interiör


Jag gillar egentligen att läsa inredningstidningar, men många ur senaste årets skörd ligger fortfarande inplastade och olästa i ett skåp. Jag vet därför inte så mycket om dagens inredningstidningar, förutom att det finns många. Plaza Interiör är min ständiga favorit och den ska jag sätta mig med så fort jag läst klart deckaren jag håller på med just nu; Christoffer Carlssons Den osynlige mannen från Salem. Tips till sommarläsningen! 

Hoppas ni hade en fin midsommarafton igår! 

Det här inlägget postades i Boktips, Inspiration. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sommarens Plaza Interiör

  1. sandralinneas skriver:

    Sådär blir det med mina magasin också, så mycket annat som stjäl tid, så många magasin jag trots allt vill läsa. Eller ska jag kanske skylla helt på sociala medier? De är ju roliga, men nog önskar jag att jag lyckades slita mig och få in lite mer lästid istället, både av inredningsmagasin och böcker. Att jag just skaffat fast internet och wifi istället för mina 10 gb mobil bredbandsurf som jag klarat mig på i många år känns inte vidare gynnsamt för läsningen heller. Antar att jag får leta fram disciplinen som jag vet brukar finnas där bara jag bestämmer mig. Kanske är läge att fundera över ljudböcker också, trots skepsisen jag haft för sådana? Jag älskade sagoband när jag var liten så det borde ju bara handla om vana. Lyssnar du på ljudböcker?

    • camillasnyahem skriver:

      Jag har ju en ”piska” iom mitt jobb som bibliotekarie. Vill hålla mig någotsånär uppdaterad. Så när jag kommer in i perioder då jag prioriterar bort läsningen kommer det dåliga samvetet och jag läser tack vare/på grund av det. Ljudböcker lyssnar jag inte på i någon större utsträckning, bara när vi åker långt med bilen. Jag tror dock att det är riktigt härligt om man får in en rutin på det! Numer kan man strömma gratis från många bibliotek – testa! 😊

Kommentera

