Fairtrade Nespresso-kapsel

Äntligen har jag hittat kaffekapslar till Nespresso-maskinen som är Fairtrade. Har som regel att jag aldrig köper annat än Fairtrade-kaffe så Nespresson har fått stå oanvänd ganska länge nu. Varför är inte Nespressos egna kapslar Fairtrade? Dåligt! Jag hittade kapslarna på Ica Maxi för den som undrar. 🙂

Fick äntligen planterat om klövern jag köpte i våras som växer som det ogräs den ju är. Krukan kommer från Ernst. 


I övrigt njuter jag av semestern, bland annat genom att plöja böcker och lyssna på musik. Bästa sättet av koppla av på. 

Det här inlägget postades i Övrigt, Boktips, Inredning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

