Bilder från trädgården

Igår kväll knäppte jag några bilder i vår trädgård. Det är en liten, vildvuxen trädgård men det syns tydligt att det bott någon här som skött om och älskat trädgården under många år. Nästan så att jag får lite dåligt samvete när vi planerar att röja bort allt och så gräsmatta över rabatterna istället. För någon vidare trädgårdsmänniska är jag ju definitivt inte… Kanske kommer jag bli någon dag när det finns mer tid och intresse. 

Ett äppleträd står mitt på lilla gräsmattan. Det är det perfekta klätterträdet och ger massor av goda äpplen som dottern plockar med sig till skolan som rastfrukt. 


Sigge, vår pälskling, sitter på sin stubbe och kikar efter någon eller något att skälla lite på. 

Det här inlägget postades i Radhuset, Trädgård. Bokmärk permalänken.

Kommentera

