Hortensia


Fick en rosa hortensia i somras. Den har nu bytt färg till roströd och grön. 

Fin söndag till er! 

Det här inlägget postades i Inredning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hortensia

  1. sandralinneas skriver:

    Åh, så fin!
    Jag köpte mitt livs första Hortensia i våras men den överlevde bara några veckor innan den fick spinn och jag i panik slängde den i kompostpåsen och sprang ut med den. Tror jag ska hålla mig till mina pelargoner och fredskallor (och nån orkidé på sin höjd)! 😉

    • camillasnyahem skriver:

      Jag har haft några hortensior, en dog efter 24 timmar, haha! Nu köper jag bara när de är billiga, inte värt det annars.

  2. sandralinneas skriver:

    Hahaha! Det låter enormt skickligt! Som något inte ens den minst grönfingrade i världen skulle kunna lyckas med. Så hur lyckades Du med det? 😂

Kommentera

