Olivträd


Tog in olivträdet som stått ute på altan och mått bra hela sommaren. Det började tappa löv efter bara några veckor och som det verkar nu kommer det inte klara sig över vintern. Har ni några supertips på hur jag kan få det att överleva tillräckligt mycket så det klarar sig till nästa sommar? 

Det här inlägget postades i Inredning, Trädgård. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Olivträd

  1. sandralinneas skriver:

    Jag har aldrig haft något olivträd och kan inte direkt något om dem heller, men de vill väl gärna stå svalt har jag för mig? Har ni garage med fönster (som inte blir alltför kallt men ändå har en temperatur en bit under rumstemp) skulle jag testa att ställa det där.

Kommentera

