Onsdagsbuketten


Jag har ett torg med blomsterhandel bara någon minut från mitt jobb. Lycka! Brukar köpa med mig en bukett på fredagar men redan i onsdags rände jag förbi och köpte en bukett vita papegoj-tulpaner och några kvistar eucalyptus. De är redan lite utblommade men det är ju bara mest snyggt. Vem är pigg i mitten av februari liksom?

Fin lördag önskar jag er! 

Det här inlägget postades i Inredning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Onsdagsbuketten

  1. 50kvadrat skriver:

    Vilken himla fin bukett du plockat ihop! Tulpanerna är ju verkligen fantastiska ihop med eucalyptusen, den idén lånar jag… 🙂 Kram

Kommentera

