Födelsedagsfirande


Igår firades min födelsedag här hemma, tillsammans med några vänner. När tiden inte räcker till köper man, med fördel, det som ska bjudas på. Bättre att lägga tiden på annat än att stå i köket (om man inte har så mycket tid till just det vill säga). 

Vi beställde smörgåstårtor och så här fin var den vegetariska varianten. Väldigt god! 

Min älskade 8-åring stod dagen innan och gjorde min födelsedagstårta, helt själv. Hon kokade till och med hallonsylten (på låg värme, med mig närvarandes) helt själv. Den finaste presenten jag någonsin fått. Kolakakor hade hon gjort också och hon är så himla duktig i köket! Allt hon gör blir så gott. 

Fick mycket annat fint också, bland annat det här timglaset. 

Och en kruka (Ernst). Men den finaste presenten av alla var att få skratta till dess tårarna rinner tillsammans med min lilla familj och vännerna. Finns ingenting i hela världen som slår det. ❤ 

Fin söndag önskar jag er! 

Det här inlägget postades i Inredning, Inspiration, Presenter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Födelsedagsfirande

  1. sandralinneas skriver:

    Stort grattis i efterskott!

Kommentera

