Hjälpa våren på traven


Det verkar inte bättre än att vintern vill hålla sig kvar ett tag här. Idag besökte jag en nyöppnad blomsteraffär i Eskilstuna där alla blommor är miljövänligt odlade. Hur bra som helst. Fick med mig en magnoliakvist som förhoppningsvis börjar blomma snart, nu vill jag ha vår!

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hjälpa våren på traven

  1. Sofia skriver:

    Vill också ha vår! Helst igår! 🙂
    Är du från Eskilstuna? Det är ju nästan i samma trakter som jag i så fall. Eller ja, en timme här i från men det räknas väl nästan?

    Trevlig helg!

    • camillasnyahem skriver:

      Ja, nu är det bra segt när det snöar var och varannan dag…. Jag bor i Kungsör men jobbar i Eskilstuna. 🙂

Kommentera

